twitter

30 Ekim 2014 Perşembe

Euroleague Fantasy Challenge



Futbolda Şampiyonlar Ligi, Basketbolda Euroleague oyunun zirvede oynandığı yerler.  NBA’de yaşanan normal sezon ciddiyetsizliğinin yanında taktik ve disiplinin tavan yaptığı Euroleague organizasyonunun Türk takımlarının da zirve yarışında söz sahibi olmak istemeleri nedeniyle basketbolseverler için daha çekici konuma ulaştığını düşünüyorum. Oyuna heyecan katan bir başka faktör de Fantasy Challenge oyunu, verimlilk puanı esasına dayanan rekabet sisteminde 10 kişiden oluşturduğunuz kadronuzla diğer basketbolseverle yarışma imkanı bulabiliyorsunuz

Oyunda ilk grup aşaması kredi toplama açısından önem arz ediyor bunu düşenerek kurduğum kadro şöyle;


Jeremy Pargo ilk hafta harika oynadıktan sonra CSKA’ya karşı varlık gösteremedi ve 0 rnk getirdi ama bu hafta Alba Berlin deplasmanında kendisini affettirecektir. Lekavicius fiyat verimlilik endeksinde fark yaratabilecek bir oyuncu ama biraz da zorunluluktan onu tercih ettim.
Emir Preldzic her ne kadar geçen hafta iyi puan getirmiş olsa da fiyatını yükseltmesi çok zor gözüküyor bu nedenle orta halli ama kredi kazandırması daha muhtemel eski Karşıyaka’lı Ryan Toolson ile yoluma devam etme kararı aldım. Terence Kinsey sakat olduğu için karlı ve zorunlu bir satış yapmak durumunda kaldım onun yerine yükselen formuyla göz dolduran Mardy Collins’i seçtim. Nemanja Jaramaz geçen hafta beklenen puanı getirdi ama daha fazlasını yapabileceğine inandığım Vladimir Jankovic in takasında kullanılmaktan kurtulamadı.
Uzun rotasyonunu bozmadım Boban Marjanovic , Adrien Moerman ve Will Thomas geçen hafta beklenen katkıyı vermeseler de idare etmeyi bildiler Luke Harangody ise istikrarlı gidişatına devam ediyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder