twitter

3 Aralık 2014 Çarşamba

Euroleague Fantasy Challenge

Euroleague Fantasy Challenge oynayanlar olarak verimli bir haftayı geride bıraktık. Beklentilerin yüksek olduğu oyunculardan 30 üstü puanlar gelince ortalamalar da yükseklerden uçtu. Bu hafta itibariyle henüz takımların gruplarında sıralamaları netleşmedi ve koçlar önemli oyuncularını hala kullanmak durumundalar.

Rudy bu hafta dönüyor, Spanoulis formda Weems her zamanki gibi istikrarlı. Geçen haftanın verdiği rehavetle ilk olarak kadroda değişiklik düşünmüyordum ama Dubljevic, Marjanovic karşısında sınavı geçemeyebilir. Her hafta 10 üzeri puan getirse de bir türlü istediğim performansı gösteremeyen Bryant Dunston’ı da yollama kararı aldım.

Guardlardan sene başından beri hayal kırıklığına uğrasam da Huertas ve MVP Sergio Rodriguez’e bir hafta daha sabrediyorum. Forvet pozisyonunda değişiklik yapmamama kadroyu görünce siz de hak verirsiniz diye düşünüyorum.

Kadroya iki takviye yaptım birisi Sassari’de atletizmiyle ön plana çıkan Shane Lawal ve son haftalrın formda ismi D’Or Fisher. Kazan Sassari maçında PIR getirisinin yüksek olacağını düşündüm ve böyle bir tercih yaptım. Nitekim Efes maçında yenilmesine rağmen Lawal 25 rnk getirdi. Miro Bilan’ı daha önce blogda paylaşmıştım kadrosuna alanlar benim gibi büyük kar ettiler, sağolsun Marjanovic’i aratmadı. Son haftaların formda ismi Hackett kadroda düşünülebilir. Curtis Jerrels da son maçta patlama yaptı ve kredisi çok düşük guard olarak düşünülebilir. Saric’i almak için krediniz mühim ama ritmini bulduğu bir gerçek. Kredi sorunu yaşayan arkadaşlara Brooks, Pau Ribas ve Jaramaz’ı tavsiye ederim. Uzunlardan ise bu hafta Colton Iverson ve Savanovic beklenen oyunlarını ortaya koyabilirler.

Takımlarımızdan ise Efes’te Cedi sakat sf/sg rotasyonu değerlendirilebilir. Galatasaray’da Erceg ve Kerem Gönlüm mecbur uzun süreler alacaklar kredisi olanlar Erceg olmayanlar Gönlüm’e yönelebilirler. Panathinaikos karşısında Fener’de patlama yapabilecek oyuncu Hickman olabilir. Yavaş yavaş kendine geliyor gibi ilk şutu sokarsa gerisi gelir diye düşünüyorum. 

EFC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder