twitter

20 Kasım 2014 Perşembe

Gone Girl



Ben Affleck, iki kendini bilmezle talk show programına katılana kadar gözümde J-Lo’nun eski sevgilisi, Daredevil’da ben hariç kimsenin sevmediği bir süper kahraman ve Argo’da ben hariç tüm akademinin beğendiği bir yönetmendi. Program sonrasında kendisinde adaletli insani yönü gördükten sonra bakış açım tamamen değişti bu vesileyle de uzun zamandır aklımda olan son filmi Gone Girl’e sonunda gittim.

Rosamund Pike ismini daha önce duymadığım kendisinde kötülere has güzelliğe sahip bir ablamız. Filmin tartışmasız yıldızı ama Türk milletinin kalıtsal hastalığı olarak ben filmde ve sonrasında Nick Dunne (Ben Affleck)’ın tarafındaydım. Efektler, görsel şölen ya da mükemmel diyaloglar yok aslında filmde ama usta yönetmen David Fincher etkisi harika bir kurgu var. Filmde hastane çıkışında Nick Dunne’ın Amy’e tekerlekli sandalyede eşlik ederken attığı bakış tüm filmi özetliyor aslında.Fazla söze gerek yok izleyin izlettirin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder